Mysdag

Idag har det varit full rulle. Har fått rå om sötaste barnbarnet Kevin hela dagen lång :-) Vi har gjort massor med grejer så farmor är helt slut... och säkert farfar också.

När jag fick veta att han skulle hit så skyndade jag mig att baka en stor sats med chokladbollar, så när han kom for vi iväg till lekparken med gofika. Trots en ganska kall förmiddag så var det ganska kul. ´Sen var det bara hem och äta lunch och efter det for vi iväg på nästa äventyr. Vi besteg höga berg och tittade på gravrösen. Intressantast var dock älgbajset som låg lite här och var :-) Viggo var stigfinnaren så jag är glad att vi hittade tillbaka till bilen.

Sen följde en eftermiddag hemma på gården med en massa bus i studsmattan. Sist Kevin var här var han väldigt försiktig när han hoppade, men nu kastar han sig hit och dit och gör till och med volter. Så himla duktig! Det kan inte ens mina små änglar fast dom ändå hoppar där varje dag...

Här kommer lite bilder från dagen.

     





   



         






   

   



Kul har dom då haft alla barnen och Alva och Viggo somnade direkt efter kvällsbadet. Tänk om alla dagar var så här härliga ♥ ♥ ♥

Imorgon ska vi på dop. Ska bli kul. Hörde att det blir vääääldigt många gäster. Ska bli kul att träffa alla :-)

Efter dopet blir det nog att fara en sväng förbi Joypeak. Det brukar ju vara en hel del skoj för barnen där. Full rulle även imorgon alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0