Mygginvasion

Så var denna helgen över. Är helt slut! Det varma vädret har nog slitit mer på kroppen än man tror. Eftersom jag är så solsnål så har jag ju verkligen utnyttjat all tid som jag kunnat i solen. Det är nästan så jag tycker det är skönt nu när värmen försvunnit. Det fina vädret försvann verkligen på en gång. Grått och tråkigt har det varit hela dagen och inte särskilt varmt heller. Men det passade mig perfekt eftersom jag ändå tillbringat dagen inne med huvudvärk och illamående. Självförvållat naturligtvis! Grillfest igår och en hel del öl och vin...

Helt galet mycket mygg ute igår kväll. Är biten både här och där. Barnen ser inte kloka ut, dom stackarna. De flesta betten fick dom nog när vi var nere vid älven och badade. Riktigt skönt i vattnet faktiskt. 17-18 grader var det i lördags och barnen gick knappt att få upp ur vattnet. Dom flöt omkring på sina badmadrasser. Såg riktigt skönt ut, men själv så doppade jag bara fötterna. Är en riktig fegis :-) 

Titta hur Alva ser ut efter mygginvasionen... stackars henne.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0