S.E.M.E.S.T.E.R!!!!!!

Har bara en timmes arbete kvart sen är jag verkligen ledig. På riktigt! Känns smått overkligt måste jag ju säga. Känner nästan hur jag genast börjar slappna av. Bara tanken på att inte ha några inbokade tider gör mig lycklig. Gissa om jag ska njuta av min ledighet...

Längtar till stugan, vill ut och tälta, fara på badstrand, slöa i solen hemma på gården, äta god sommarmat, dricka öl/vin i goda vänners sällskap, läsa bra böcker. Ja, det är mycket jag vill men jag är fullt medveten om att det inte kommer att bli precis så som jag önskar :-)

Snarare: stävja barnbråk, tillbringa timmar i lekparker, plocka blåbär, tvätta, städa, Fylla och tömma utepoolen, plocka ogräs o s v. Men det kvittar, kommer att njuuuuuta av det också :-)

Ska vara lyxigt ledig denna sommar! Inte måla hus eller fönster eller andra tokigheter. Bara vara ledig...

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter som en perfekt semesterplanering! Ser att det klarnar nu på lördagmorgonen på både din och min första semesterdag :) Så härligt!

2011-07-02 @ 09:26:16
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Ja, visst är det perfekt? Dock mulet och tråkigt väder när jag vaknade.. men jag sätter mitt hopp till morgondagen ;-)

2011-07-02 @ 22:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0