En vecka kvar...

Nu är semestern snart slut... Bara EN ENDA vecka kvar! Och vad har man åstadkommit unde dessa veckor? Inget! Bara slappat. Är ju van att få en massa saker uträttade under semestern. Allt som vi har planerat att göra ska istället ske till hösten. Då ska träden fällas och tror att mikke även ska påbörja bygget av soldäcket på baksidan. Eventuellt far jag en vecka till Turkiet i mitten av september... Visserligen så är det ju skönt att det verkar finnas ett liv även EFTER semestern.

Idag planerar jag in en städdag. Har sorterat tvätt hela morgonen och städat linneskåpet. Kastat en MASSA skruttiga sängkläder. Förhoppningsvis så kommer tvättstugan att återfå sin funktion innan dagen är slut. Måste även plocka bort min "målarstudio" på övervåningen. Aldrig får man ha nåt ifred. Alva hittade grejerna i morse och hade målat, verkligen MÅLAT sina dockor. Det var färg långt in i ögongloberna på dom. Sen hade hon själv färg överallt också. Funderar allvarligt på att klippa av hennes långa hår, för det är rosa färg lite här och där. Är inte så säker på att det försvann efter uppskrubbningen i badkaret... suck.

Ska nu fara en sväng till Allbutiken och se om dom har grejer till mitt pysslande :-)

Ha en bra dag allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0