Vintertröttsjukan har drabbat mig.

Känner att min ork ligger på Noll! Var sååå himla trött när jag var tvungen att stiga upp före tuppen. Är det inte konstigt att barnen vaknar halv sex när JAG är ledig???? När mikke har varit ledig med dom då har dom minsann sovit...

Måste ju lida av någon svår vintertröttsjuka! Känner ju att humöret inte är på topp heller. Men hur kan det vara det när man måste serva de små med än det ena än det andra hela tiden? Det ska målas med vattenfärger och sen ska det vara pennor och sen ska dom leka med degen och då är det bara att packa bort utspillt vatten och blöta papper och ta fram kavlar och bakformar och ..ojdå Alva har du kissat ner dig? Men vilken otur då. In i duschen med henne och under tiden så har Viggo lagt beslag på HENNES kavel...*suck*. Då måste han ju få en tjottablängare av lilla damen också är karusellen igång för tredje gången denna morgon. *DJUP suck*

Ska i alla fall försöka få mig iväg till myrorna och jaga 80-talsoutfit. Om jag får på barnen några kläder??? För tillfället är Viggo sur för att jag packat bort bakgrejerna p g a allt bråk. Han ska minsann inte ha några kläder! *ÄNNU DJUPARE suck*!

*Jätte jätte djup suck och Gäääääsp*

I övrigt så njuter jag ju förstås av min lediga dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0