Utsövd för en gångs skull!

Gick och la mig kvart i tio igår kväll. Somnade bums och har sovit hela natten :-) Känns jätteskönt! Utsövd och på bättre humör...

For en sväng till staden igår eftr middagen. Skulle bara sola, men kom på att jag måste fara på cubus och bik bok. Gick omkring där och vältrade mig i 80-talskläder! Varför fara på myrorna när 80-talet finns på dessa affärer??? Där finns tröjorna med axelvaddar, haremsbyxorna och skjortorna med bälte långt ner... Det fanns till och med ljusa jeans med lappar, som är avsmalnande nedtill och alldeles för korta. Precis som det var på 80-talet. O hemska tanke att det modet kommer tillbaka!!! Men det gör ju verkligen det.. Det finns över hela stan! Köpte inget trots att det fanns så mycket. Är nu ute efter ett neon-linne. Gult, rosa, lime eller cerise. Tänkte ha en oversized t-shirt över det hela. Sen så behöver jag ju förstås benvärmare (fanns också överallt) och kanske ett par madonna-nätvantar... Det fixar sig nog med looken till festen! Längtar faktiskt nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0