I väntan på att tiden ska gå....

"mamma... gör du brörostar?" Säger lillgossen när jag gör min lunch, bestående av te och rostade mackor. Han ville minsann också ha brörost.

De alldeles för korta gardinerna håller på att göra mig galen. Inbillar mig då och då att ingen skulle märka nåt om dom inte VISSTE att dom var för korta :-) Men inser ju att det inte är så. Måste fara iväg och kolla efter nya gardiner, för att fålla om dom gamla det ids jag minsann inte!

Sitter bara och väntar på att tiden ska gå just nu. Barnen ska lämnas på dagis klockan ett och det är 20 minuter kvar! Förundras över att tiden liksom bara kan stanna av så här?? Har ju varit 20 minuter kvar i en evighet. Gillar inte att sitta och vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0