Full rulle

Full rulle!

Har ÄNTLIGEN fått bort julen i köket. Inte för att det var så jättejuligt. Hade ju vita gardiner, men en och annan stjärna var det ju :-) Har lämnat ett av fönsterna till mikke för jag orkar helt enkelt inte skruva bort en till gardinstång. Om det då bara var att byta gardinerna... här måste gardinfästena flyttas varje gång jag byter mellan kappa och paneler. Fy så jobbigt!

Om en stund ska vi åka iväg till stan och äta lunch på Johanna i parken, med mikke och bästa föräldrarna. Hoppas att småingarna sköter sig när vi är på restaurang. Jobbigt om dom får upp ett tjuril och lägger sig under bordet och skriker. Det kan faktiskt hända! Rätt så ofta faktiskt. Har ju två som befinner sig i treårstrots. Det räcker att man råkar skära upp den enes mat FÖRE den andres för att utlösa ett utbrott. Suck... gruvar mig faktiskt lite för dom är inte bästa vänner idag.

Sen måste jag skynda mig tillbaka till Ursviken och lämna barnen på dagis för att sen fara och jobba. Ska förbi kontoret också och meddela att jag jobbade en timme extra igår. Blev inte avbytt förrän klockan sex, så det blev en LÅÅÅÅNG dag på jobbet igår.

Full rulle alltså. Nu måste jag gå och ta hand om två barn som är väldigt mycket ovänner...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0