Fredag

En dag kvar!

Börjar ha second thoughts gällande min outfit :-) Kommer att se ut som att det är JAG som fyller år och att jag är utklädd för 40-årsspektakel! Kommer ju inte att se klok ut i mina kläder. Hur tänkte jag riktigt med Susanne Lanefeldt/ Madonna??? Men, men.... blir nog bra.

Riktigt skitväder idag. Snöar som bara den nu när temperaturen äntligen blev mänsklig. Man får som aldrig vara nöjd med vädret denna vinter. Smällkallt eller blia+snöoväder. Vet inte vad som är värst?

I eftermiddag måste vi iväg och storhandla inför festen. Sitter och filar på en handlarlista, seg och trög efter jobbnatt. Började se en ny serie i natt. Faktiskt riktigt spännande. Bara 6 avsnitt också. "Apparitions" heter den och handlar om bl a exorcism.. Rekommenderas! Tror faktist den går på tv till och med.

Mycket att göra nu. Måste nog sätta igång med NÅT i alla fall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0