450:e inlägget :-)

Oj, vad det skrivs i denna blogg. Undrar hur många inlägg jag hinner med innan den 5 mars då jag haft den i ett år?  Man tycker ju att ett om dagen borde räcka, men tydligen så har jag så mycket att säga vissa dagar att det blir fler...

Idag har det varit en riktigt seg dag. Har varit trött och på halvdåligt humör hela dagen. Kunde ju inte somna igår kväll. Naturligtvis, eftersom jag sov så länge på dagen! Jag låg och läste till halv tre. Då släckte jag lampan och tvingade mig själv att somna. Låg i alla fall och knäppte igen ögonen så gott jag kunde. Vet inte när jag till slut somnade ? Vaknade gjorde jag i alla fall kvart i sex. Onödigt tidigt kan man ju tycka, men vad ska man göra när man bara MÅSTE upp och kissa?

Gick och la mig en timme sen mellan nio och tio. Liiite bättre blev det väl efter det, men inte mycket. Som tur var så kom Åsa och lille söte Ragnar förbi och livade upp oss lite grann. Han är verkligen go och söt hennes lille Ragnar. 4 månader och sover redan hela natten lång.. Orättvist!

Från det ena till det andra.. Boken jag läste i natt var hur bra som helst! "Odjuret" av Roslund & Hellström. Kunde inte sluta läsa den... Har tidigare läst en bok av dom som också den var jättespännande. "Tre sekunder" heter den. Rekommenderar båda böckerna. Vet att det finns en tredje också, men inte vad den heter. Ska dock skynda mig att beställa hem den...

Lite trist att jag alltid ska läsa ut böckerna så fort. Skulle vilja njuta av dom lite längre. Nu har jag ju inget att läsa IGEN ju...


Kommentarer
Postat av: Helena

Gud så duktig du är som skriver så ofta och regelbundet! Har bara skrivit 51 inlägg på snart 3 mån, inte särskilt imonerande.

2011-01-16 @ 22:49:56
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Men du skriver ju intressanta och genomtänkta inlägg! Klart man inte hinner med ett om dagen då? Du är ju superduktig!



En annan skriver ju bara en massa trams om trötthet och jobbnätter och...ja vad? Kan inte ens komma ihåg nåt jag skrivit om haha...

2011-01-17 @ 22:10:44
Postat av: Helena

Det är ju dina dagsanteckninar om ditt och datt som är kul. Man vet att det troligtvis kommit något nytt när man kikar in, som en blogg ska vara. Jag måste ruva på en ide, känns lite segt. Hursomhelst tycker jag du skriver snabbt och jättebra! Du får fira vid 500 inlägg, med den här farten blir det i mitten av Mars!

2011-01-18 @ 15:32:13
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Ja, då måste jag köpa en champagne och fira :-)

2011-01-18 @ 16:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0