Morgonpigg

I full färd med att städa grovhallen. Drömmer ju åter igen om att göra om där inne. Måste klura ut nån bra möblering. Tror jag ska fara och köpa vit färg och måla både tak och väggar. Måste hitta på nåt riktigt bra för en billig penning, för nu är det sista veckan innan pengarna kommer....

Sen kanske man kan författa och skriva ett snyggt väggord på väggen. Kan ju bli katastrof med tanke på min skruttiga handstil. Men det går säkert fixa på nåt sätt med utskrift från dator. Eller så får mikke fixa hem en OH-apparat igen. Det funkar ju utmärkt :-) Varför köpa ett dyrt väggord när man kan göra själv? (kanske?)

Är alldeles full av idéer just nu! Bäst att skynda sig och skruva ner allt från väggarna genast innan jag ångrar mig. Tror jag ska måla träd på väggen? Blev inspirerad av det på en hemsida. Tyckte det var hur snyggt som helst. Tjuvade bilden från http://rustaupp.blogg.se/category/hemma-sovrum.html



Jo, dom träden skulle nog passa bra i min grovhall. Vitt och svart. Sen en hylla med en massa förgglada lådor/korgar för barnens alla grejer. Jaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Helena

Bra ide, verkligen fräscht!

2011-02-15 @ 09:20:36
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Visst är det. Kan knappt vänta, men nu måste jag ju det. I flera dagar...Det får bli ett helgprojekt! Nu ska det minsann bli av!

2011-02-15 @ 13:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0