Har en pratkvarn i huset :-)

"HA DU SOVIT GOTT FALLMOOOOL?"
-Ja det har jag. Har du soit gott då? i farmors säng?
"JA DE HAR JAG, JAG HA BARA SOVIT I NIO MINUTER".
(STORA bokstäver för han pratar HÖÖÖÖGT, hahaa, han saknar förmågan att viska precis som sin far och hans morfar, och precis som dom så pratar han HELA TIDEN :-)))

Jasså? Jag som trodde det var bara jag som sovit i nio minuter. Har sovit som en kratta, trots att det bara kom två barn till sängen i natt. Upp rekordtidigt... före fem! Skyller på jobbnatten. Den brukar ställa till det för mig i några dagar....

Nåja, blir väl en tidig kväll för mig istället då, så jag kommer ikapp!

Nu kommer pratkvarnen in i köket så nu hör jag inte va jag skriver längre :-)
"Fallmool, kan du väcka viggo och säga att han ska leka med mig?"

Måste kanske gå och göra det nu då...

"FALLMOOOL"

-Jaaa, jag kommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0