shopping!

Jag och Alva for på stan och hade en riktigt mysig mamma-dotter förmiddag :-)

Det blev en hel del handlat faktiskt men jag fick ju mersmak... vill handla meeeer! Alva ville ha precis allt vi passerade, så det blev lite handlat även till henne. Ska tillägga att hon även fick med sig ett rosa halsband med ett hjärta på från Kappahl... helt utan min vetskap. Det hängde så fint runt hennes hals, upptäckte jag när jag spände fast henne i bilen när vi skulle hem! Den lilla tjuven....


En hel del i rosa förstås till den lilla prinsessan :-)


Bamsekläder och skor till gossen.


.. och en massa fynd på Kappahl. Alla kläder till Viggo kostade inte mer än 600 kr. Så jag behövde inte lägga till mera än en hundring! Vad jag är duktig på att fynda!!!! 2 par byxor, tre tröjor, en college-jacka och ett par skor. Sååå billigt!

Tror jag måste fara en till sväng till Kappahl. Dom har halva reapriset på ALL rea. Jag fick inte titta på så mycket för Alva, för jag skulle bara titta på det hon ville jag skulle titta på... "Hello kitty" - armband, -keps, -väska, -skor, ja allt som hade detta märke. Och allt ville hon ha. Köpte inte en enda hello kitty-grej....

Hittade en bild där Viggo faktiskt ritat riktigt fina huvudfotingar. Måste lägga upp den så den finns sparad på bloggen :-)


Dom ser ut att ha farliga tänder ;-). Men... ser det inte ut som en hänggubbe? Har han ritat en gubbe som hängt sig måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0