Ny bok

Tja... inte vet jag om det blev en så lugn och skön ledig dag. Har städat tvättstugan!!!! Mikke körde till återvinningen och jag har gnott och gnidit. Fy vilket dammhål! Har sjåat på hela dagen med denna jäkla tvättstuga känns det som. Förutom några tvättmaskiner som tvättats och mat som lagats så är det där inne jag har varit. Nu har jag bara promenaden och solningen kvar och sen är det väl kväll antar jag...?

Längtar till imorgon då jag ska få sova ZZZZzzzZZ. Mitt på dagen ska jag sätta på mig pyjamas och sova så länge det bara går. Jobbar natt imorgon och så trött som jag varit på kvällarna den senaste tiden så vet jag inte hur det ska gå. Mååååste sova ut rejält innan jag börjar jobba. Det ska faktiskt bli riktigt skönt. Älskar ju att få sova på dagen. Av nån konstig anledning så känns det lite lyxigt!?

Har dessutom köpt en ny bok som kom i postlådan idag. Var bara tvungen att köpa den. Läste en recension om den i nån tidning och blev riktigt nyfiken av flera anledningar. Boken utspelar sig i Strömfors/Boliden. Bara det gör ju att jag vill läsa den. Sen så handlar den om en tonårskille med aspergers. Också en av anledningarna att jag vill läsa den. Tyvärr så tror jag att det är en väldigt tragisk bok. Smärtsam skriver dom till och med. Får kanske ångra mig om jag börjar läsa...?Det får i alla fall bli min nattläsning i morgon...

Djurvänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0