Kattungarna blir 3 veckor idag!

Ingen Norra i postlådan denna morgon. Helförrvirrande! Vad är det för dag? Helgdag? Har jag missat nåt, inte är det väl söndag idag? Nä, troligtvis en tidningsutkörare som försovit sig eller nåt. Men förvirringen blir total när man rycks ur sina morgonrutiner. Vad ska jag då göra medan jag dricker min kaffekopp?

Sätta sig vid datorn naturligtvis, som är alternativ två på morgonen.

Tog några bilder på kattungarna som fyller tre veckor idag :-) Dom börjar likna kattungar mer och mer nu. Råttstadiet håller på att försvinna. Man ser att dom börjar vara nyfikna på omvärlden, men fortfarande så håller dom sig i sin lilla håla dit Lydia flyttat dom. Ska bli kul om en vecka för då borde dom ju springa omkring lite...








Kommentarer
Postat av: Helena

Ååååååh! Så fina. Det är något med kattungar som får mitt förhärdade stenhjärta att totalt smälta, blir så där lite larvig och börjar prata barnspråk. Jag som är lite allergisk mot hjärtan, tutti-nutt och gull-gull kan inte stålsätta mig, det är bara att ge upp!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2011-04-05 @ 09:03:19
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Ja, det är helt underbart med de små söta liven. Man kan sitta och titta på dom i timmar... Jag blir lika larvig jag :-)

2011-04-05 @ 11:20:48
Postat av: Sofie

Ååå vilka små sötnosar, helt underbara!!

2011-04-06 @ 16:31:05
Postat av: Fatima

Men åååhhh så söta! Vill ha allihop!!

2011-04-11 @ 10:03:15
URL: http://fatimajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0