Helsnurrigt



Måndag morgon och jag ska INTE iväg till jobbet! Känns verkligen helsnurrigt. Har bytt pass med en kollega som ska åka bort så jag ska jobba 16-23 istället. Det känns faktiskt riktigt skönt måste jag säga. Det blir ju en heldag hemma! Nice!

Helt otroligt vad snön har smält bort medan jag jobbat denna helg. Snart får man ta fram krattan och påbörja storstädning av gården. I lördags innan jag for och jobbade så hann jag med att skura upp altanen och ta fram utemöblerna. Så skönt. Dessutom så satte vi upp studsmattan till barnen. Uppskattat värre både av dom och av alla barnen i kvarteret :-) Det har visst varit fullt ös här hela helgen medan jag jobbat. Men det är bra. Tycker ju som sagt om när det kryllar av barn.

Blå himmel även denna morgon, men jag hoppas orkanvindarna stannar av, annars är ju även denna dag förstörd. Blir så sur när det ska blåsa hela hela tiden. Det är ju inte nådiga vindar heller. Promenerar man så får man ett rejält motstånd och mitt lockiga hår rätar ut sig och står åt alla håll. Inte kul!

Nä, jag hoppas verkligen det lugnar ner sig. Skulle vara så skönt att få sitta och njuta av solen. Barnen ska ju på dagis idag så jag kommer att få sitta här hemma alldeles ifred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0