Hamburgerträd planterat!

Min söta lilla Viggo är ute på gården och planterar ett hamburgerträd! Han har sagt nästan varje gång han äter hamburgare att han ska göra ett hamburgerträd. Trodde det bara var nåt han lekte och skulle skapa på tallriken. Men nu efter middagen så skyndade han sig ut och skulle gräva. Vatten ville han också ha.

Jag frågade vad han skulle ha det till? Då visade han mig ett litet sesamfrö från hamburgerbrödet. Han SKULLE verkligen plantera ett hamburgerträd! Hur gulligt är inte det då ;-)

Naturligtvis så fick han hur mycket vatten han ville. Ska bli spännande att se om det växer upp nåt där..? Kanske måste köpa ett riktigt frö och sätta dit något spännande. Men tänk så besviken han kommer att bli när det inte kommer att växa hamburgare där....

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Så otroligt gulligt! Du måste nån dag gå och köpa en lite tomatplanta och plantera den på natten när han sover. Sååå himla glad han kommer att bli. Då kan han ju göra ketchup till burgarna åtminstone :)!

2011-04-30 @ 16:40:42
URL: http://mammamaries.wordpress.com
Postat av: systeryster

så himla gulligt...

håller m marie...så nåt snabbväxande frö..

2011-04-30 @ 19:38:11
Postat av: Erika

Ja, jag ska köpa nån liten planta. Han springer redan och tittar ut genom köksfönstret flera gånger om dagen för att se om trädet har vuxit upp :-)



2011-05-01 @ 09:26:28
Postat av: Linda

Så söööt han är!! Vilken fantasi dom små har..=)

2011-05-02 @ 10:33:04
URL: http://nellylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0