Extrajobb...

Upp med tuppen! På grund av kattskrället! 5.30 tyckte Vilma att det var dags att jag skulle stiga upp. Och hon har väl lärt sig vid det här laget att om hon väcker mig då stiger jag upp, till skillnad från andra som bara vänder på sig och somnar om... Så himla onödigt att behöva stiga upp i ottan p g a en katt! Barnen sover än och det är tyst i huset.... fy, vad jag blir sur på katten!

-0.1 grader ute. Visserligen så skiner solen redan, men jag tror inte det blir nån rekordvärme idag heller.

Oooops, nu ringde telefonen. 06.30.... Frösunda Kris och bemanning. Ut och jobba! Ja, då vet jag då vad jag gör idag.... Skynda sig och kamma sig nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0