Äckeldoft....

Har köpt en jättedyr skön hudkräm på apoteket. Älskar den, men naturligtvis så måste ju NÅT vara negativt... Kände det speciellt nu när jag smörjde in ansiktet med den. Den luktar inte gott... rent ganska äckligt! Den luktar kattmun... Eller möjligtvis ovesnören...gammal saliv. Bläääää! Den duger ju inte att smörja in sig med annat än bakom ryggen. *suck* Vem i hela fridens dagar kommer på en sån dum idé som att tillverka en dyr kräm som stinker? Fast det är klart... den är köpt på apoteket och deras produkter är väl knappast kända för sin väldoft?

TVÅ jobbkvällar kvar. Det går ju undan det här. Snart har jag gjort min maratonvecka. Nemas problemas. Brukar ju vara riktigt less innan den är över, men nu känns det inte alls så jobbigt. Måste vara vädret och solen som delar med sig av energi. Och ikväll jobbar jag med Linda och hela hon strålar ju av energi så jag kommer ju att vara jättepigg när jag kommer hem ikväll :-)

Längtar dock ändå efter lite ledighet... ledighet med fint väder. Annars kan det kvitta. Längtar absolut inte efter innedagar hemma med städning och tvätt. Då jobbar jag hellre. Håll tummarna för fint väder torsdag-söndag!

 

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Men lämna tillbaks krämen! I värsta fall ring tillverkaren och säg att det är något fel på doften och du vill ha pengarna tillbaks - även om den säkert SKA lukta sådär... men det vet ju inte du.



Ni dricker väl inte erat kranvatten hoppas jag? Riskerar inte att bli sjuk, som flera andra i Ske-å. Det kan bli en långvarig plåga.

2011-04-19 @ 18:06:36
URL: http://mammamaries.wordpress.com
Postat av: Erika

Har ju redan använt halva tuben, så jag får nog inte tillbaka pengarna...



Nä, vi kokar vatten för fullt! Fy så jobbigt! Hypokondrisk som jag är så tror jag ju redan att jag fått några av bacilluskerna...Tur det inte är farligt i alla fall. Magsjuka fixar man ju utan att dö i alla fall.

2011-04-19 @ 19:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0