web cam

Har haft denna dator sen i mars, alltid undrat hur man får igång den inbyggda kameran och NU FICK JAG IGÅNG DEN :-)

Så kul!

Bjuder på den osminkade och okammade sanningen bara för att det var så kul....








Haha... hur kul kan inte det här bli då, för en fåfäng person som jag? Oj, vad här ska fotas :-)

Perfekt när man snabbt behöver en bild för att "leka" med när man hittar ett kul program som gör om bilder till exempel. Finns ju en massa kul program som gör om foton till olika former av konst eller sketch. Har alltid velat provat dom programmen, men när man aldrig har en närbild på sig själv så är det ju svårt. Och framför allt krångligt när man ska leta igenom alla sina fotomappar där det eventuellt kan finnas en bild...

Kul!


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Fan också vad jag missat en massa inlägg - bara för att jag inte suttit vid datorn på lääänge! Du har ju alldeles för charmiga ungar: "skalat en tröja" hahaaa! Var har han fått det ifrån? Du borde citera dom lite oftare känner jag.



Så tycker jag alldeles bestämt att du bör gör något åt dessa "hög"-byggen ungarna pysslar med. Det slutar de nog aldrig med om man inte sätter emot, fast å andra sidan så kan det verkligen vara värt att slippa dom de minuter det tar att bygga dom....



BTW... you are beautiful!!!

2010-09-16 @ 13:23:01
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Du är då för snäll du...



Jo, högbyggena måste jag få stopp på! Håller på att vara riktigt less på dom faktiskt. Jag måste hitta på någon annan lek till dom. Kan bara inte komma på nån som är mindre stökig än den dom redan har. Det är ju trots allt skönt när dom leker sin "hög"-lek, för då får jag lugn och ro i säkert 30 minuter :-)

2010-09-16 @ 21:11:09
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0