Trött.. tröttare.. tröttast!

Med nöd och näppe har man klarat sin vaknatt på jobbet. Är dödligt trött som vanligt.. Men nu får jag inte gå och lägga mig!!!!

Har ett läkarbesök klockan tio, så det är bara att hålla sig vaken. Inte lätt kan jag ju bara säga. Huvudvärk och tunga ögonlock, och kaffet smakar inte så gott som det brukar eftersom jag druckit tre muggar med kaffe under natten...

Hade med mig TVÅ BÖCKER till jobbet i natt. Trodde ju i min enfald att jag snabbt skulle läsa ut boken som jag hade 1/3 kvar av. Inser att det inte går att läsa när man jobbar natt. En halvtimme då och då kanske.. på sin höjd. Omöjligt att läsa när man är trött ju. Fast man läser alla orden så fattar man inte innehållet. Får läsa om samma sida flera gånger. Fast boken är hur spännande som helst så går det bara inte. Kommer hem nu med ca 10 sidor kvar av boken. Ska läsa dom ute på altanen med en kopp kaffe och en cigg.

Kommer att sova lääänge i eftermiddag... hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0