söndagkväll

Fint väder. Har just varit på skogspromenad med familjen. Helt underbart ute nu ju :-) Har varit duktig idag och tvättat audin. Skiner och blänker som bara den. Mikke tog hand om forrrden, så nu är båda bilarna tvättade. Skönt och väldigt behövligt!

Har även hunnit med en färd till staden och 16 minuter inne på Sun Tan. Nybytta rör och helt underbart skönt. Tänkte att om jag solar och blir brun så är det kanske inte någon som upptäcker att allt mitt hår är borta imorgon på jobbet..? Fast jag kan då inte påstå att det blev någon större skillnad. Behöver nog några gånger till. Jättelängesen jag var på sun tan, Så fint dom gjort där. Det var så högteknologiskt att jag knappt visste hur jag skulle göra. Fick stå där och klura en stund faktiskt. Men väldigt snyggt och fräscht! Värt ett besök faktiskt... Ska försöka hinna dit två gånger till denna vecka.

Nu ska jag sätta på barnen pyjamas för nu är det läggdags för dom. (äntligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0