ska inte gnälla...men.

Upp före fem! Var tvungen att stiga upp och ta en bisolvon för jag höll på kvävas av lunginflammation...? Har en alldeles föskräcklig massa slemhosta. Fy vad äckligt! Har dessutom ont i lungorna när jag drar in luft. Undras om det är lunginflammation på gång..? Fast då ska man ju också ha hög feber och det har jag ju inte. Har haft den sjukdomen några gånger och då har det varit 41-42 graders feber. Helt feberfri nu, så det är väl sjukdomen KOL jag har då?

En annan orsak till att jag inte kunde ligga kvar i sängen var att jag kom på att jag var snaggad i nacken. Hur fixa till håret idag...? Men jag måste ju säga att efter hårtvätt och mitt vanliga fix, så är det inte så stor katastrof. Kortare än vanligt och behöver med säkerhet klippas och fixas lite till men nån katastrof är det inte längre i alla fall. Det löser sig..

Eftersom jag är en sån som skapar mitt eget elände, så ska jag inte gnälla om detta... men efter solningen, när jag satt i bilen på väg hem och tittade på mig själv i backspegeln så fick jag ju i dagsljus se hur förskräcklig min hals ser ut. Skrövlig och kalkonlik. När jag kom hem kom jag på idén att jag skulle exfoliera halsen. Kanske skulle huden bli fast och slät...? Gnuggade på som bara den, för det gjorde inte ont. DÅ! Idag är jag knallröd(kalkon?) på hela halsen! Lite ömt är det också... MEN JAG SKA INTE GNÄLLA OM DET.... inte alls.

Nu ska jag strax fara på jobbet. Ska bara packa badkläderna för idag är det ju bad.... (provade bikinibyxorna igår och jag ska inte gnälla om det heller... hrmf. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0