I väntan på bajsning...

Håller på att städa stortoan. Var tvungen att måla lite vattenledningar när jag höll på och tvätta duschdraperiet... Har hållit på med denna toa hela morgonen och aldrig blir det färdigt... Kan inte fokusera på en sak i taget. Blir så irriterad på mig själv! Nu mitt i alltihopa kom jag på att jag akut vill fara och kolla efter blomkrukan på icamaxi...???? Why? Inser ju själv att det inte är bråttom och att jag faktiskt skulle kunna göra toan klart... men nej då. Vi gjorde oss klara att fara men då blev Viggo bajsnödig :-(

Provade med toan. Han har ju ingen blöja och är jätteduktig. Men han vill absolut bajsa i en blöja! Nu provade vi med toan i alla fall eftersom det skulle gå fortare tänkte jag...

Han satt i två minuter sen kommer han och säger att han vill ha en blöja istället. *Suck*. Bara att sko av sig då för det lär ju ta tid..

"Bajset ville inte komma ut på toan. Bajset tycker det är otäckt att fara ner i hålet i toan..." Haha... är han inte för söt då?

hmmm... nu gick det förbi en liten kille som luktade illa. Dags för blöjbyte då :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0