Äntligeeeen!

Nu har jag hämtat ut min nya derma seta! Och den fungerar :-) Fick dessutom med hela kittet med tillbehör som jag redan har hemma. Nu har jag dubbla uppsättningar av allt. Perfekt! Gjorde ena smalbenet och jäklar sååå mjuk man blir. Dock så går det åt ett slippapper för bara ett smalben. Det kommer ju att ta slut hur snabbt som helst... Försökte snåla och använda samma papper på nästa ben, men det händer ingenting. Är det slut så är det. Bara att slösa alltså. Tur jag fick med fem extra nu då + de fem som kom i fredags..

Imorgon blir det att göra en riktig spa-behandling. Längtar.. Idag hinner jag inte för det är ju jobb i eftermiddag. Men redan klockan ett ska jag till chefen och prata schema. Är rädd att mitt schema kommer att ändras för att han gjort bort sig och gett mig ett pass från en annan som nu kommer tillbaka från mammaledigt. Blir så irriterad! Alltid när man varit mammaledig ska man måsta fightas för sin schemarad. Bara för att chefen inte kan hålla reda på arbetspassen! I det här fallet så visste jag att min torsdagnatt "ägdes" av någon annan, vilket jag påpekade för honom när han gav mig den. "Ja, men det ordnar sig", sa han då. Hur???? Trodde ju då att hon sagt att hon inte ville jobba natt eller nåt, men så verkar det ju inte vara eftersom vi ska träffas nu alla tre och gå igenom schemat. Grrrr.  Om vi inte kan komma överens så blir det att blanda in ännu ett schema, vilket innebär att en till person kan få nytt schema, sa han.

Ja, vi får väl se vad han har att säga... ska bli spännande att höra hur han har tänkt lösa detta :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0