zumba på schemat idag ♪♫♪

En hink, ett snöre och en krok i taket...

Behövs inte så mycket för att barnen ska roa sig själva i en evighet :-) Dom hissar upp sina mjukisdjur, ett efter ett åker dom hiss upp till taket. Naturligtvis så slåss dom ju då och då om vem som ska dra i snöret och om vilket djur som ska åka i hissen, men roligt har dom då i alla fall. Det är de enkla sakerna som är roligast. De dyra leksakerna med batterier och avancerade knappar är ju bara skoj i 10 minuter...

Idag har jag tänkt köra ett "riktigt" träningspass när ungarna lämnats på dagis! Ska slå igång min zumbaskiva som jag fick av Beata för en evighet sen. Äntligen är jag ensam i huset, då Joakim äntligen fått en praktikplats. Han går skola mån-ons, sen har han praktik tors och fredag. Har dock tagit en evighet innan han fick en praktikplats. Helt underbart att få hela huset för sig själv! Oj vad det ska zumbas och dansas på hög volym :-) Bäst att dra för persiennerna så ingen ser mig....

Hoppas bara att jag kan SOVA efter mitt dansande... det är ju som det som är meningen med att jag har barnen på dagis på torsdagar. Får väl köra till jag är helt slut! Fast man brukar ju snarare bli piggare och uppvarvad efter träning....

Längtar i alla fall tills barnen är på dagis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0