yeh!

Har snart klarat av mitt nattpass. Längtar verkligen till min säng nu. Har sett en jättebra film i natt som jag lånat av Beata. Beyond borders hette den. Ett romantisk äventyr med Angelina Jolie som rik societetskvinna som viger sitt liv åt att hjälpa behövande i krigshärjade områden. Kärleken är ju förstås en orädd doktor som riskerar sitt liv för att hjälpa andra. Typiskt romantiskt drama med andra ord, men den var riktigt bra :-)

Har fått träsmak i rumpan av att bara sitta hela natten. Hur man nu kan få det i världens mjukaste soffa? Har ett hårt jobb... sett film och ätit popcorn. Är däremot riktigt hungrig känner jag. Brukar ju vanligtvis ha med mig mackor, men dom äts sällan upp. Tog inga nu och bara därför så blir jag akut hungrig. Är inte det typiskt då? Blir nog en gröttallrik när jag kommer hem så jag överlever fram till middan.

Nu är det dags att kliva upp ur soffan och göra morgon här på Takdropps...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0