Trött och småfrusen

Vet inte vad det är med barnen men båda två verkar ha vaknat på fel sida... Särskillt Alva, som är extreeemt sur och vresig. Långsint är hon också. Dom kanske håller på att bli sjuka? Alva har en prick på kinden. Undras om det kan vara vattkoppor för det går ju på dagis nu. Men kan man verkligen ha bara EN endaste prick då? Ingen feber, men något nedsatt aptit. Låter det som vattkoppor???? Vet inte det jag...

Körde iväg till OK för att inhandla lite fil och cigg. Viggo blev åksjuk på den lilla biten. Max 4 km är det ju bara... Det är verkligen synd om honom. Känns som att även han är extra känslig just nu. Kanske har dom nån bacill i kroppen ändå?

Jocke kom just hem från skolan. Han fryser och svettas om vart annat. Känner sig febrig och har huvudvärk. Så nog tror jag det cirkulerar sjukdom i detta hus... Hoppas bara att JAG slipper bli sjuk! Jag ska ju jobba hela helgen, det har man ju inte råd att missa.

Tre timmar kvar tills barnen ska på dagis. Känns som en evighet. Jag steg upp klockan fem, så det känns ju som att jag snart har gjort mitt dagsskift. Barnen steg upp kvart över sex...

Trött....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0