Söndag

Jaha, vad ska man hitta på idag då? Steg upp halv sex denna söndagmorgon. Jäkla kissblåsa! Sen kan jag ju inte gå och lägga mig heller för då vaknar ju hela barnahopen som delar säng med oss...

Nu är alla uppstigna i alla fall och det är full rulle på de små. Hela 5,4 grader ute och solen verkar visa sig idag. Skulle kanske röja bort allt ute på gården idag. Ställa in gräsklippare och cyklar i friggen och sånt. För tidigt att kratta, då de torra gula löven envist hänger kvar på kvistarna...

Blir nog nåt sånt idag. Har ju inget mera projekt att dola på med inomhus. Trist! Har ju i och för sig en övervåning som är i skriande behov av hjälp, men den skiter jag i. Där är jag ju aldrig, så det känns inte så viktigt.

Igår hade vi besök av son och barnbarn hela aftonen/kvällen. Han är så himla go lillKevin. Han har en bebis i magen säger han :-) När dom skulle fara så tackade Jamal för maten och då sa Kevin samtidigt som han vinkade : "Tack för maten... och kaffet" Hur söt är han inte då? Han vet minsann att tacka för sig och kaffet brukar det ju tackas för :-) Gullunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0