Seg lång söndag

Vilken seg dag det här blev. Vi for ut på förmiddan och plockade bort lite sommar på gården. Krattade några tag, och passade på att måla ett varv på sovrumsfönstret.

Gjorde plättar när jag kom in, och herregud så trött jag blev efter det.. Somnade en stund i soffan. Hur skönt som helst! Måste ju vara den friska luften som gjorde slut på mig. Eller kanske det faktum att jag inte har nåt projekt som håller mig igång. Kroppen har tid att känna efter hur himla trött och slut den egentligen är....

Sitter och dricker ett kopp kaffe. Tänker passa på att ta bort nagellacket som jag penslade på i morse när jag var uppe alldeles själv. Har det rosaste av rosa på naglarna. Kunde kanske ha kommit undan med det om jag var 14 år. Men nu är ju inte fallet så (tyvärr), så bara att leta upp nåt annat gångbart. Har slut mitt vita som jag alltid använder, så nu får jag prova nåt annat av min stora samling... eller fara på maxi och köpa ett nytt vitt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0