Rymdraket och månfarkoster :-)

Pust och stön...

Kommer just från ica maxi, förlåt månen menar jag! Vi har åkt rymdraket (ford) till månen och handlat och på affären åkte dom en månfarkost :-) Satt så snällt i kundvagnen och pekade på alla rymdvarelser som körde omkring med sina rymdfarkoster.... åt en rymdbanan från fruktdisken som numera är utkletad över hela Alvas jacka *suck*.

Hittade en alldeles ny Pettson och Findus film som dom inte sett, för bara 29 kr. Köpte ju naturligtvis direkt, så nu har jag det lugnt och skönt här vid köksbordet :-) Tyckte jag handlade så mycket, 3 proppfulla kassar, men inte var det mycket när jag packade upp. Var nog mest bara shampon och sånt som skulle in i badrummet. Visserligen kul med sånt men inte blir man mätt på det... Blir nog att fara en vända imorgon också... UTAN barn!

Dags att sätta igång med lunchen. Ska försöka få i Viggo nåt annat än hamburgare...

Kommentarer
Postat av: mikke

blev nog inte burgare till lunch. gossen tjattrade oavbrutet om hamburgare till middag, gissa om han blev besviken på varmkorven jag med så stor möda värmt upp på spisen. Phu, dessa långkok ;)

2010-10-20 @ 17:11:18
Postat av: Erika

Nä, fick faktiskt i honom köttbullar och mos. Även det med stor möda tillagat. Både potatismos och köttbullar från kocken FELIX! Tack Felix!

2010-10-21 @ 10:00:24
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0