mirakel!

Nyss hemkommen från nattjobb. Min mage är i o-ordning. Den gillade nog inte de ofantliga mängder med lakritsbåtar som jag tryckt i mig... måste skärpa mig på mina nattpass. Tur jag inte jobbar någon natt nästa vecka! Det ska bli riktigt skönt med nytt schema. Synd bara att det börjar med jobbigaste veckan. Jobbar ju helgen nu, 12-22 både lördag och söndag. Sen börjar nya schemat och då jobbar jag måndag och sen tisdag- och onsdagkväll. 5 dagar på raken varav de flesta är kväll...*suck*

Måste ju bara än en gång berömma mina nya lyxprodukter :-) Ni ska bara se skillnaden! Har ju fått kärring-ögonlock, vilket innebär att när jag drar på ögonskuggan för hårt så följer huden med ut i hörnen. Där skrövlar den ihop sig och stannar kvar en stund innan den far tillbaka.... Så tragiskt! Grejen är att min hals är likadan och hur kul är det då???? Ser ju ut som att jag är 60 år MINST!

Det är på halsen den stora skillnaden syns. WOOOOW säger jag bara! Undras om det är rengöringen eller ansiktskrämen som utför mirakel? Det står att rengöringskrämen exfolierar... och att den innehåller glycolic acid. Intressant.... innehåller alltså en syra? Fräter kanske bort huden? Spelar då ingen roll för jag kommer att använda den med glädje varje dag :-) Tänk om jag är alldeles slät och ungdomlig till jul????

Ja, man kan ju alltid hoppas... och drömma :-) Nu ska jag skynda mig till sängen och förhoppningsvis sova till i alla fall 13.00 som jag ställt klockan på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0