Min lilla superhjälte

När vi ätit middag, jag och Alva for vi och hälsade på Viggo och Mikke på barnkliniken. Mikke sa att om Viggo äter upp sin middag där så skulle dom få åka hem. När vi kom dit satt han just och försökte äta. Det gick dock väldigt dåligt... Vi beställde in en tallrik med fil och socker, för det ville han ha sa han. Två skedar fick vi i honom innan det var tvärstopp. Stackarn är ju jättehungrig, men han KAN verkligen inte äta.

Doktorn kom in och jag tror hon hade tänkt skicka hem honom. Jag berättade att gossen har ju inte kissat ens på hela dagen. sist han kissade var igår mitt på dagen och då var det jättelite. Ooops, det hade dom missat! VARFÖR HAR DOM INTE FRÅGAT??? Genast satte dom in dropp och han skulle inte få åka hem förrän KANSKE imorgon...

Mera prover togs också.

Stackars, stackars min lilla superhjälte. Han var så duktig när dom satte in nålen i armen. Grät ju förstås, men höll armen alldeles stilla. Saknar honom ofantligt mycket! Känns nästan olidligt att gå och lägga sig här hemma utan honom. vill ha honom bredvid mig så jag kan ligga och lukta på honom och kramas riktigt nära... Åååå vad jobbigt! Ska åka dit så fort vi ätit frukost imorgon bitti. Om han inte får åka hem, så får jag väl byta av mikke...

Har ju personalmöte imorgon också. Får väl se hur det blir med det. På kvällen har vi också utvecklingssamtal med dagis...

Lämnade min laptop hos mikke, så nu sitter jag på en VANLIG dator. Tog en stund innan jag insåg att det inte finns nån knapp på tangentbordet som flyttar muspekaren :-) Hur hjärndöd får man bli egentligen? Vadå mus???? Jag skämdes faktiskt ordentligt. Tur att ingen såg mig ;-)

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Men nu dööör jag - av oro - vad har lillkillen?! Du måste genast berätta så snart du vet...

2010-10-12 @ 08:17:57
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0