Leeedig

Tisdag = slappardag. Är ledig och har inte gjort mycket idag. For till Ske-hamn en sväng och tittade på utförsäljningen dom hade på folketshus. Blev köpt en massa 10-kronors grejer.. skittråkigt tyckte ungarna att det var där.  

Om två timmar ska jag till tandläkarn för en koll, och klockan 17 ska jag vara på ett möte på frösunda om det nya lönesystemet.. Alltid är det någonting. Tycker ju att om man är ledig så skulle man ju få vara ifred med sitt "icke-görande". Men så är det ju aldrig. Alltid något inbokat på lediga dagar...

Går omkring och småfryser hela tiden. Känns verkligen ända in i märg och ben att det är vinter på G... Igår upptäckte vi efter en hel dags frysande på jobbet att ALLA element var avslagna! Inte konstigt att det varit kallt där i närmare en vecka. Det har tjatats så mycket om att vi inte får vara och skruva på elementen eftersom vi har golvvärme där. Elementen ska vara på 20 grader och får inte ökas på. MEN DET ÄR KLART ATT SYSTEMET FUNKAR BÄTTRE OM DOM ÄR PÅSLAGNA!!! Herregud alltså. Alla är så rädda att röra elementen att man inte ens tittar på dom :-) Helt galet...

Nu ska jag ägna mig åt mina små änglar en stund...

Kommentarer
Postat av: Helena

Till och med jag med min kroppshydda frös i helgen på jobbet. Golven kändes kalla! Såg att elementen stod på 17,5° utom den i hallen som var 15°?! Håller helt med dig 20° måste de väl ändå få vara, det borde ju inte stänga av nån golvvärme?

2010-10-26 @ 18:28:03
Postat av: Erika

Fattar inte varför golven är så kalla??? Dom borde väl ändå vara jättevarma med tanke på att det bara är golvvärmen som hållit temperaturen? Elementen stod på nollan(avstängd) både i kök, vardagsrum och i lilla frökens rum.

2010-10-26 @ 19:50:50
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0