I valet och kvalet...

Känns som att klockan borde vara sena kvällen... Och den är inte ens 18. WHAT???? Helt seriöst så skulle jag vilja lägga mig och sova nu... För mycket frisk luft kanske?

Har blivit bjuden på Hallowenfest den 6 nov. Vet inte hur jag ska göra men det lät verkligen SKITKUL!!!! Kruxet är ju att man då måste klä ut sig och det brukar inte jag vara så bra på.... Var hittar man utklädnings-kläder? Det är min kära vän Maria Omayrat som enträget bjuder mig på alla fester hon ordnar, och det är MÅNGA! Däremot så är jag väldigt dålig på att fara på festerna. Trots det så glömmer hon aldrig att bjuda mig. Världens gulligaste Maria...

Den här gången så funderar jag faktiskt helt seriöst på att fara :-) Det börjar med bastu och spa på friskvårds.... sen fest i samma lokal och sen utgång! Joooo, måste börja spana efter nån festlig häx-outfit eller nåt :-)

Kommentarer
Postat av: jamal

Unna dig nu något kul och far ut!!!!

2010-10-19 @ 19:59:39
Postat av: Erika

Ja, visst borde jag göra det?!!!

2010-10-19 @ 21:10:10
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: jamal

Det måste du!

2010-10-19 @ 22:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0