Freeeedag :-)

..och ledig helg! Kan det bli bättre?

Har just hämtat barnen från dagis. Viggo har ätit rekordmycket hela dagen säger dom. Frukost, lunch och mellis. Vi hämtade honom direkt från mellisbordet och när vi kom hem vill gossen ha en hamburgare!!! Blev en glasstrut istället, men herregud alltså. Hur hungrig ÄR han egentligen? Verkar som att han ska ta igen varje förlorat gram på direkten :-)

I helgen blir det bara att ta det lugnt. Ska bli skönt... känns som att jag vill gå omkring i slapparbyxor hela helgen. Men vi får väl se hur det blir med den saken. Brukar ju vara duktig på att hitta på projekt när jag är ledig. Men just NU så är planen frdagsmys med tacos till middag och mysgodis till IDOL.


Kommentarer
Postat av: Jamal

Det lät inte som en dum fredag ! :) blir samma för oss tror jag

2010-10-15 @ 15:40:14
Postat av: MammaMarie

ÅÅÅH så härligt att höra att Viggo mår bra igen - och att han äter! Det där med fredagsmys låter bra, vi håller också precis på och bullar upp för en liknande kväll: jag och Yomyom. Tack förresten för att du länkar hennes saga... hon har varit på första plats, men så har hon halkat ned nu :(.

2010-10-15 @ 17:34:11
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0