Färga hår?????

Funderar allvarligt på att färga håret! Lovade mig själv att ALDRIG mera göra nåt så dumt med mitt hår igen men så här kan man ju inte se ut.

Det var i januari 2009 som jag färgade håret sist. Då blev det brunt och sen blont igen...några gånger, med en massa hårlossning som resultat. Har nu väntat på att "mitt" hår ska växa ut. Herregud... det har ju snart gått två år! Fortfarande så har jag en utväxt. HUR? Det blir aldrig mera än en utväxt alltså. Sen bleknar det när det kommit förbi den mörkare nyansen i hårbottnen... Kan det verkligen vara så??? Har då ingen annan förklaring. Måste ju ha det konstigaste håret av alla i så fall!

Nu funderar jag alltså på att fara på salong och färga... Men hur? Ska jag bli superblond igen som jag alltid varit eller ska det bli nån brunaktig färg? Kan inte bestämma mig....


23/1 2009

Hjälp mig!!!! Hur ska jag göra? Visst ser jag ut som en häxa i brunt hår...eller? Fattar inte att jag publiserar denna bild, eftersom det var SÅÅÅÅ himla hemskt när jag hade blivit mörk, att jag genast skyndade mig iväg till affären och köpte blekmedel...huh..vilken pärs det var! Antar att det i alla fall blir bättre när man gör det på salong?


Kommentarer
Postat av: mikke

ooops, är det dax igen. var en pärs förra gången om jag inte minns fel. Fast jag tyckte det blev riktigt bra den gången, tror faktiskt Jamme höll med åxå.

2010-10-27 @ 17:40:29
Postat av: Erika

Jaa, en himla pärs var det! Men som sagt...kanske blir nöjdare om det är gjort på en salong! Eller så bleker jag det kanske och ser ut som jag brukar? Ska fundera ett tag...några månader kanske för det brukar ju vara i januari som jag får färgahåret-feber :-)

2010-10-28 @ 12:31:47
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: Carita

Haha, ja funderar på att byta hårfärg gör jag ju inte... jag köper färg och slänger i alldeles för spontant. Blir alltid förr eller senare som jag springer - också impulsivt - till frissan och får slingat till något slags blont igen. Fast av någon underlig anledning ser jag alltid ut som jag är rödhårig på bild!?

2010-10-28 @ 19:22:31
URL: http://wilmagumman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0