sömnlös natt...

Sovit som en kratta i natt. Fattar inte hur jag ska orka jobba ännu en kväll? Halva natten låg jag vaken och trängdes med Alva och vid tretiden gick jag ut och la mig i soffan. Väcktes av skrikande och hysterisk katt ute på bron vid fyra.. Hon hade ovälkommet herrbesök!

Börjar kännas jobbigt med nutrilettandet. Vissa stunder tänker jag att jag skulle kunna äta VAD SOM HELST, bara det är maaat! Sånt som jag egentligen inte tycker om ser plötsligt gott ut.. Ska kämpa denna dagen också, sen får vi se hur det blir imorgon. Ska väga mig då! Imorgon är jag ju äntligen ledig, så då kanske jag kommer mig ut på en långpromenad. Då kan jag ju i alla fall äta middag :-) 

Nu när jag bara jobbar och jobbar förbränns inte mycket. Hoppas på någorlunda väder i afton så man kan ta sig en prommis på jobbet också. Just nu regnar det!

Igår kväll var det ju jätteskönt ute, men inte kom vi oss ut. Satt som förbluffad och förskräckt och lyssnade till en helt otrolig och bisarr historia, fylld av skräck, action och rysande obehag. Delvis därför jag inte kunnat sova i natt tror jag.... Den påminde mig om hur min livssituation var för många år sedan. Tungt! Påverkade mig otroligt mycket och jag känner en stark oro...

Ska inte klaga längre över mitt händelsefattiga liv. Känner mig ganska nöjd faktiskt! Skulle inte klara av ett liv fyllt av spänning och action. Ser hellre en skräckfilm på tv som jag kan stänga av när det blir FÖR obehagligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0