Tre kilo

Torsdag morgon... Vi närmar oss lördag :-)

Funderar på att fara in på stan idag, men samtidigt så behöver jag ju sova. Helst mellan 9-16. Ska ju ut och jobba en till natt ju! Tänkte fara in till frösunda nu när jag slutar. Ska lämna in lönerapport och en massa kvitton. Helst så skulle jag ju bara vilja skynda mig hem och lägga mig under täcket.

Har varit förvånansvärt pigg denna natt. Och jag som inte ens hade tid att sova igår... Låg i sängen mellan 17-19, men småsov bara lite då och då. Börjar känna att jag ger upp klänningletandet. Känns riktigt jobbigt! Blir nog ändå bara nån pub vi ska på och då är det inte så noga... Värre om man ska på mollys eller statt.

Vid närmare eftertanke är det inte ens säkert att jag orkar fara ner på frösunda känner jag. Börjar faktiskt känna mig riktigt trött nu. Kanske far imorgon bitti istället..? Hmm.. antar att jag är lika trött då?

Förresten... vägde mig igår. HELA TRE KILO har jag gått ner! Bara genom att motionera! Det där med att äta mindre och nyttigare har jag inte orkat bry mig om.... Blev dock ingen promenad igår, men 4 timmars rännande på stan måste väl också räknas som motion?

Täcke, kudde och varm vetekudde... å, vad jag längtaar. "Bara" två timma kvar!

Kommentarer
Postat av: Erika Andersson

Hej! Vad kul med två arbetskolleger som är inne i bloggvärlden. Jag kommer nyfiket läsa era bloggar! Jätte kul att läsa! =)

3 kg är ju super bra! Själv har jag och sambon infört godis och snacks förbud. Sockerförbud fram till jul. Än så länge går det bra. Men inget minus på vågen.

2010-11-25 @ 11:06:48
Postat av: Erika

Hej, vad kul att du har hittat hit :-)



Hur klarar du jobbnätterna utan godis och snacks??? DET är verkligen en prestation!

2010-11-25 @ 14:20:07
Postat av: Erika Andersson

Får äta popcorn och nötter, så sist jag jobbade natt, tryckte jag i mig en stor skål popcorn.

Skulle vilja gå ned några kg innan jul, men det verkar vara hopplöst.

2010-11-25 @ 15:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0