Så där ja...


... Nu har jag tagit min powerwalk! Det var det jobbigaste jag gjort på länge. Snöslask och snöfall. Det snöade sån där snö som inte bestämt sig för om den ska vara snö eller regn. Liknar mest is eller små små spikar, som landar på kinderna och smälter. Aj aj aj... Träffade inte på en enda människa på hela rundan, Brukar vara massor med folk som promenerar. Kloka människor som håller sig inne en sån här dag!

Men jag känner mig då nöjd för att jag trotsade vädret och gick. Överlevde ju även denna gång :-)

Snart är det dags att fara och jobba natt nummer två! Känns som att det ska gå bra för jag har då sovit bra idag, trots en irriterande hosta som väckte mig ett antal gånger. Har ett problem bara... vad i hela fridens dagar ska jag mumsa på i natt??? Är ju inte sugen på lakritsbåtar och popcorn. Det är bara gott EN natt i veckan, sen vill man inte se en lakritsbåt igen.... Svårt det här :-)

Mikke håller på att bränna ut en film jag ska ha med mig. "The boy in the striped pyjamas". Hoppas den är bra. Ser då väldigt bra ut och har fått bra betyg.

Nu blir det en kopp kaffe och sen ett varmt skönt bad innan det är dags att ge sig ut i snöovädret igen, fast med bil denna gång. Tack och lov :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0