Nog är det väl själva faaaaN!

Har plågat mig igenom fem dagars nutrilettkur... äter mindre portioner och har motionerat VARJE dag! Inget godis! Okej.. farsdagstårta blev det ju... och lite blåbärspaj på jobbet idag. Men vafaaan! Nu har jag gått upp ALLT som jag gick ner och dessutom lagt på mig ett hekto extra!!!!!  Hur är det möjligt????? Blir riktigt förbannad... vet inte vem jag ska bli arg på..? Men arg blir jag!

Ger upp!

Återgår väl till soffliggande istället. Då går jag då inte UPP i vikt i alla fall. Håller mig stadigt på samma övervikt istället. Denna jojjo-vikt står jag då inte ut med. Fattar dock inte hur jag kan gå upp i vikt när jag både äter mindre OCH MOTIONERAR????

Kommentarer
Postat av: Helena

Förstår att det är svårt motivera sig när siffrorna talar mot en, men du kanske byggt nån muskel på kuppen? Muskler sägs ju väga mer än fett,har jag hört.

2010-11-15 @ 21:37:21
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Tessan

Tror på Helenas teori att du byggt upp musklerna istället :) Men jag förstår att du blir frustrerad. Själv har jag slutat med godis, läsk, kvällsfika + att jag rör på mej massor och vägrar ställa mej på vågen tänkte att kläderna borde ju börja sitta bättre och då ser jag resultatet så istället :) Jobbar ju mycket med kroppen så många nya snygga muskler blir det istället för gäddhäng under armarna osv...

2010-11-15 @ 21:43:41
URL: http://tessan72.blogg.se/
Postat av: Erika

Om det då bara var muskler.... KÄNNER ju att dubbelhakorna kommer tillbaka!Grrrr.... Kläderna som satt så bra för några dar sen börjar minsann vara tighta igen!!!

2010-11-16 @ 06:51:32
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: MammaMarie

Erika, kläderna har krympt - det är inte du som blivit större. Jag sa åt dig att kasta ut vågen! Och Gud nåde dig om du ger upp nu när du har arbetat upp en liten kondition. Du ska ju göra promenader och dyl till en livsstil. Och sluta vänta på resultat hela tiden. Tänk istället att promenaderna ger dig en stund för dig själv - och låt dessa stunder gärna vara i en hel timme... eller längre?



När du slutar väga och mäta dig på olika sätt, DÅ först kommer du att se resultat.

2010-11-16 @ 18:22:15
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0