Jävla paj!

Bara att he sig ut och gå nu då. - 6,7 grader känns inte så trevligt, men det är väl bara att klä sig. Är frusen och har ont i halsen. Men jag ställde mig på vägen och blev riktigt besviken. + 0,2 kg. Faaan! Skyller på den jäkla pajen!

Nu kanske man inte ska väga sig varje dag. Vet ju det eftersom vikten varierar väldigt mycket, men man vill ju se resultat ÅT RÄTT HÅLL!

Därför MÅSTE jag nu ut och promenera fast jag känner mig halvsjuk... Ska bara vänta till klockan åtta då jag ska dricka min nutrilette. Tror inte jag orkar gå utan nåt i magen.

Kommentarer
Postat av: Erika

På vågen ställde jag mig. Inte på vägen :-)

2010-11-06 @ 17:03:30
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: Helena

Vore ju lite häftigt om man kunde ställa sig på vägen och konstatera vikten...ungefär som de osynliga vågarna under varubandet på affären :)

2010-11-09 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0