Insnöad??

Har nog aldrig varit så rädd som när jag körde till jobbet igår kväll. Man såg absolut ingenting. Körde 40-50 hela vägen och till och med det kändes för fort. Naturligtvis så hade det ju varit hockey på kvällen. Som varje torsdagkväll. Alltså flera hundra bilar efter vägen.. och alla skapade dom enorma mängder snörök. Satt på helspänn hela vägen och var aldeles skakig när jag kom fram. Fyyy så hemskt.

Det snöar lika mycket fortfarande. Hoppas det lugnar ner sig innan jag ska hem om fyra timmar... annars fixar jag nog inte att köra hem! Hoppas också att någon snäll traktorförare kommer till denna gata på moröbacke och fixar bort snön. Här är det inte plogat NÅT sen snön började falla. Är nog fast här för evigt...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0