Inception

Har varit duktig idag! Nutrilettat hela dagen fram till middan då jag avnjöt en massa stekta grönsaker, kyckling och ris. Riktigt gott var det att äntligen äta mat :-)

Tandläkarn med Jocke på förmiddagen. Visade sig att han hade 3 hål så det blir återbesök. Det är hans första hål någonsin! Han har inte en enda lagning och det är ju otroligt med tanke på hur mycket läsk han dricker.

Det blev en promenad med ungarna idag och lek i lekpark, chokladbollsbak och efter middagen tog jag en egen powerwalk! Sååå härligt! Ska försöka få mig iväg imorgon också... inte bara försöka. Jag SKA!

Skönt, och ovanligt att vara ledig en torsdagkväll/natt. Det var ett tag sen. Mikke har laddat hem en film så jag tror nog att det blir movietajm ikväll. Inception ska vi se. Hoppas den är så bra som alla säger :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0