God natt!

Det blev en powerwalk. HELA RUNDAN gick jag också, trots att snön yrde och jag fick blunda nästan hälften av tiden. Känner att tjurskallen i mig har vaknat (jippi)!

Känns som att ryggen blir bättre ju mer jag går. Börjar släppa mer och mer... Det är en himla tur att jag bara jobbar nätter denna vecka. Inte så mycket lyft, bara av och påklädning egentligen och det fixar jag nog fast ryggen krånglar. Det var rätt vecka att få ont i ryggen! Så omtänksamt av olyckskorpen som sitter på min axel och smider ondskefulla "stoppa-tränings-planer". Väntar bara på att jag ska halka och stuka foten eller nåt... Ska bli spännande att se vad det tredje hindret blir.

Hostan har jag fortfarande kvar och det tär också på ork och humör. Tur att bisolvon finns. Alva och Viggo hostar också, särskilt när dom lägger sig. Ve och elände...

Hungrig är jag också... Har ju slutat nutriletta och försöker istället äta MINDRE och inga mackor eller andra onyttigheter. Ska BARA äta sånt (onyttigheter)på mina nattpass som är varannan vecka. Borde ju få synda två nätter på 14 dagar ändå...? Ska dricka ett glas vatten nu och gå och lägga mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0