aj aj aj...

Lika ont i ryggen idag! Snacka om att man blir handikappad och begränsad när ryggen är paj! Är ändå rätt duktig på att röra mig tycker jag. Om jag böjer mig riktigt riktigt ssssaaakta så går det faktiskt. Har fått på mig sockar och långkallingar *stolt*. Även lyft upp Alva på skötbordet och bytt blöja på henne!

Men nog är det jobbigt... Har inga starka värktabletter heller. Hur långt kommer man med ipren och alvedon? Kompade dessa igår och blev snurrig i huvudet...? Men inte tog det bort nån värk inte! Näää, helt värdelöst!

Tur att barnen är samarbetsvilliga när mamma är "stackars". Har inte behövt lyfta och böja mig så mycket för deras skull. Alva har en tid på Barnkliniken idag och då kommer mikke hem och tar henne dit. Jag skulle inte fixa att fara dit med båda barnen, lyfta in dom i bilen, spänna fast dom(ve och elände) och sen klä på/av dom vinterkläder ett antal gånger... Tur jag har en snäll sambo som kan flexa lite som han vill från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, det lät inge bra! Gubben körde värktabletter i kombo med Eeze-spray och sa att det hjälpte en del. Kan inte låta bli och le när jag ser dig framför mig lång, blond och svajande bakåt på din promenad...fniss..sorry!

2010-11-09 @ 16:24:42
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0