vita ben och åderbråck

Lyckades inte förbränna så många kilon på min promenad igår. Kanske ett gram eller två..

Inser att jag måste förnya min sommargarderob. Mycket att göra nu inför sommaren. Filade i panik upp mina fötter och gjorde lite pedikyr i morse + rakade benen. Upptäckte ju att det inte bara är att dra på sig ett par shorts och ta av sig sockarna. Huh.. hur man ser ut. Vad göra åt alla blåa åderbråck som helt plötsligt dykt upp på de EXTREMT BLEKFETA benen??? Ååå.. varför har jag inte solat solarium och förberett mig bättre inför den barbenta perioden? Undrar om benen hinner bli solbrända och fina innan jag ska på jobbet idag? Ska göra ett försök i alla fall. Får väl fortsätta sola benen på jobbet. Tänkte ta tag i krattning av gården på jobbet. Snön som envist hållit sig kvar där borde ju ha försvunnit nu tycker jag.. Får väl kratta runt högen i värsta fall!

Har tagit fram sommarkläder till Alva och Viggo, men det är kanske att ta i. Utanför mitt köksfönster, på grannens gård ligger det rejält med snö..  Är ju också bara 15 grader än. Men jag är positiv och tror på extrem sommarvärme idag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0