Snart får jag lägga mig och sova

Så har man suttit här på jobbet ännu en natt.. Inte gjort mycket kan jag ju säga! Filat mina fötter så dom kanske kommer vara mjuka och fina ett par dagar. Sen så har jag slösat bort 137 minuter av mitt liv på en värdelös film. Babel heter den. Se den INTE! Trodde den skulle vara bra då det faktiskt var bra skådisar. Brad Pitt brukar ju inte va med i dåliga filmer.. men jodå, det är han! "..Tre vidunderliga berättelser som elegant vävs samman i en vacker smärtsam fabel.." Nej, historierna vävdes inte alls samman. 3 olika berättelser som inte har något med varandra att göra och inget syfte alls! Satt och genomled hela filmen bara för att få veta på vilket sätt historierna hörde ihop.. vet fortfarande inte det.

Nåja. Det är ju inte så att jag hade något bättre för mig i natt. Men kunde ju ha sett någon av de andra filmerna jag hade med mig istället..


Verkar bli fint väder idag. Solen skiner och det är inte ett moln på himlen. Visserligen -2.7 grader, men det lär väl bli varmare. Synd man ska ligga och sova hela dagen idag då.

Har inga planer för helgen, men det lär väl bli ett och annat jobb på huset. Hade ju planerat att gå ut på krogen ikväll, men det känner jag då inte för längre. Tror ändå inte att Tessan är så sugen heller. Hon har ju köpt hus och packar väl för fullt antar jag? Nää krogen får bli en annan gång.. som alltid! Känns till och med roligare att måla fönster än att fara ut och roa mig. Hur konstig är jag då? Borde kanske gå i terapi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0