Vita karmar och drömmar om höga skutt:-)

Klart! Nu är dörrkarmarna äntligen vita.. och färgen räckte preciiis! Hade nog behövt en centiliter till för att bli helt nöjd, men äsch då! Nu får det duga..

Blir så himla sugen på att köpa nya gardiner till alla rum. På jobbet har dom gjort så himla fint med nyinköpta gardiner snart i alla rum! Riktigt fint och fräscht är det. Inte kul att sätta upp sina gamla tråkiga gardiner som man redan haft uppe i tre- fyra omgångar. Då är dom slut anser jag. Dags att kassera! Bläää!!!

Imorgon är jag ledig och jag tror att mor och far kommer förbi för att fira Alva. Om inga nya sjukdomar dyker upp. Både mamma och pappa har haft en släng av magsjuka förra veckan. Och nu fick jag höra att Kevin fick magsjuka inatt. Och han som var här igår... Hjälp! Håll tummarna att inte mina barn blir sjuka. Orkar verkligen inte med en omgång till.. Just nu är dom hur friska som helst och det är helt underbart!

Har inte hänt så mycket idag. Jag har jobbat och sen har vi varit ute hela kvällen till det var dags för barnen att gå in och lägga sig. Börjar faktiskt tycka det är riktigt kul att hoppa på studsmattan. Skulle gärna stå där och hoppa en halvtimma för bättre träning för rumpa och lår får man ju leta efter. Grejen är ju bara att jag kan ju inte stå där och hoppa. Då tror ju grannarna att jag blivit galen, och Joakim skulle nog skämmas ihjäl.. och kanske även min sambo?

Skulle nog skämmas själv också :-) Får väl smyga ut nån natt och hoppa i skydd av mörkret.. Tur att jag får hoppa med småttingarna i alla fall så jag får stilla min lust lite grann :-) MEN JAG VILL JU HOPPA HÖGT OCH GÖRA KONSTIGA SKUTT OCH TRÄNINGSÖVNINGAR :-) Med Barnen där får jag ju bara studsa lite försiktigt... Fatta så kul att vara barn och verkligen få leva ut sina drömmar utan att nån tycker det ser konstigt eller töntigt ut. JAG VILL OCKSÅ VARA BARN..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0