*suck*

Inte för att jag vill verka bitter eller missnöjd på något sätt, men nu har Viggo spytt 3 gånger i soffan denna morgon...

Hur många magsjukor kan man ha egentligen? Tycker det har varit VÄLDIGT MÅNGA på sista tiden. Nej då.. inte alls bitter...

Suck, jag som hade tänkt göra så mycket idag. Fara runt och flänga och handla upp min lön som jag fått idag. Men nu blir dert inget flängande. Hade även funderingar på att fara till Boliden och hälsa på min kära mor. Pappa åker in till Umeå idag för operation. Tror det är idag i alla fall... Men jag kan ju inte fara och smitta ner gammfolket med ännu en magsjuka. Hon har redan fått sin beskärda del av magsjukor det här året..

Blir att sitta här hemma, och hålla sig inomhus. Fy, så tråkigt och jobbigt! Regnigt och grått ute dessutom. Fy fy fy! Kanske smiter iväg till Jysk eller nåt om Viggo blir bättre. Är lite städsugen och skulle vilja ha nya gardiner till köket.

Vi får väl se hur det blir med den saken. Han verkar må lite bättre nu i alla fall. Frågar efter bilgodis och tycker vi ska fara och handla "några goda drickor". Tyder ju på att han i alla fall är sugen på något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0